“ Ik vind het belangrijk dat wij kunnen wonen en leven in een groen, duurzaam en eerlijk Heemskerk. En dat wij onze duurzame ambities kunnen waarmaken. Zo blijft Heemskerk ook in de toekomst mooi groen in de IJmond. ”

Van oorsprong ben ik geen echte ezel, maar een aardbei. 52 jaar geleden ben ik dus geboren in Beverwijk. In 1991 leerde ik Miranda kennen en in 1994 ben ik met haar getrouwd 4 jaar later zijn we verhuisd naar Heemskerk. Sinds 2005 wonen we in de Citadel (het mooiste deel van de Broekpolder) samen met onze hond Evy. En na al die jaren voel ik mij echt een Heemskerker. In het dagelijkse leven ben ik werkzaam bij een detacheringsbureau als BIM-modelleur. Mijn vakgebied is installatietechniek. Thans ben ik gedetacheerd bij een installatiebedrijf in Vianen.

Binnen de fractie en gemeenteraad is Jos ...

• raadslid
  • lid commissie Ruimte, Wonen en Duurzaamheid
  • plaatsvervangend lid commissie Algemeen bestuur, Bedrijfsvoering en Financiën