"Ik ben betrokken bij GroenLinks Heemskerk want ik wil verder gaan dan alleen deelname aan bijeenkomsten en discussies, ik wil namelijk ook iets kunnen betekenen en actief meedoen aan lokale initiatieven voor Heemskerk en daarbuiten. Ook is het verrijkend om verschillende perspectieven te horen en samen oplossingen te verkennen voor complexe vraagstukken. Door deel uit te maken van deze politieke beweging, hoop ik bij te dragen aan beleidsveranderingen die gericht zijn op duurzaamheid, rechtvaardigheid en gelijke kansen voor iedereen.

“ "Ik geloof erin dat we samen de koers van onze gemeente vormgeven en werken aan een toekomst die we met trots aan de volgende generaties kunnen doorgeven.' ”

Die uiteindelijk voor een vooruitstrevend beleid zouden zorgen. Ik geloof erin dat we samen de koers van onze gemeente vormgeven en werken aan een toekomst die we met trots aan de volgende generaties kunnen doorgeven. Dat vereist wel samenwerking en vastberadenheid. Mijn mede-leden en ik zijn vastbesloten om bij te dragen aan positieve veranderingen, wetende dat elk individu, elke actie en elk gesprek een verschil kan maken.”