Zaterdag 2  december gaan we weer langs de deuren voor een huis-aan-huis-actie. Tijdens deze actie gaan we langs Heemskerkse en Beverwijkse deuren in de Broekpolder om zo veel mogelijk mensen te spreken over wat voor veranderingen ze graag in hun leefomgeving willen zien. En we krijgen gezelschap van 2e Kamerlid Bram van Ojik., die met ons mee gaat lopen.
Ook hebben we voor iedereen die zijn of haar deur opendoet een Sinterklaasattentie.

Wil jij de Broekpolder in de toekomst ook groener en socialer zien? Dan is dit je kans. Mensen die nog twijfelen of meedoen iets voor hun is kunnen natuurlijk samen met een doorgewinterde activist meelopen.
We verzamelen tussen om 10:00 en 10:30 thuis bij Jos Burger, Musket 23. En zullen om 10:45 als een groene golf door de Broekpolder trekken. Om ongeveer 12.30 uur zwaaien we Bram weer uit. Na afloop om 13:00 gaan we nagenieten van zelfgemaakte soep en een broodje.

Doe mee, meld je aan via de mail glheemskerk@hotmail.com. Of stuur Jos een app, 06-22781658.
Doe je mee? Ervaring is niet nodig, iedereen is van harte welkom!
Ook als je maar een uur mee wilt helpen, ben je van harte welkom.
Kan je zaterdag niet, dan hebben we dit jaar nog zaterdag 16 december in de aanbieding voor je.